Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere için strüktürlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve kontak alanları kabil bileğmeslekkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz dâhilin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, birebir maliyette suni zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değişim harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde iz alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile çıktı “ne istersem onu hileırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl derece önemli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Haber ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş proseslerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda genel ağ şehir çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir etiket evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çhileışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında sarrafiyelayıp şirketin başlıca mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin mevsim zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine destelı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece matlup geriları vermemektedir.